Το Alan Wake II θα γίνει playable με GTX 1060 και GTX 1070

Η Remedy ετοιμάζει νέο patch που θα βελτιώσει κατά πολύ τις επιδόσεις των Pascal-based GPU όπως τις GTX 1060 και GTX 1070 που θεωρούνταν ‘μη συμβατές’ λόγω έλλειψης mesh shaders.

Το γεγονός αυτό έδωσε τη δυνατότητα στην Remedy να αυξήσει την ανάλυση των αντικειμένων και να προσφέρει μια πιο καθηλωτική εμπειρία στον νέο της τίτλο Alan Wake II. Αυτό βέβαια συνάντησε την έντονη αντίδραση της κοινότητας αφού ‘έβγαλε εκτός’ αρκετές κάρτες γραφικών που ήταν περισσότερο από ικανές να τρέξουν το παιχνίδι.

Η επιλογή της Remedy μπορεί να δικαιολογηθεί ως έναν βαθμό, ανοίγοντας έτσι το δρόμο και σε άλλους game developers να κοιτάξουν μπροστά και να παρουσιάσουν παιχνίδια με εκπληκτική ποιότητα εικόνας.

Με τη χρήση mesh shaders, οι game developers έχουν στα χέρια τους έναν εναλλακτικό και πολύ ισχυρό τρόπο να παίξουν με αντικείμενα πολλών εκατομμυρίων πολυγώνων, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο μιας και το μέλλον προβλέπεται αρκετά πιο απαιτητικό απ’ ότι μας έδειξε το Alan Wake II.

Το ατμοσφαιρικό παιχνίδι της Remedy θα λάβει το patch σχετικά σύντομα και οι πρώτοι αριθμοί μας δείχνουν από 45% αύξηση στην GTX 1060, μέχρι και 100% αύξηση στην GTX 1080 Ti με τη χρήση FSR 2.

Και για να το δείτε με πραγματικούς αριθμούς, η midrange (όταν κυκλοφόρησε) GTX 1060 που τρέχει στα 15 FPS, θα ξεπεράσει τα 43 FPS σε πολλές περιπτώσεις με τα ίδια settings σε ανάλυση 1080p.

Το patch επιβεβαιώθηκε στο X (πρώην Twitter ) και αναμένεται την δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου.

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Νέα review

Σχετικά Άρθρα