Τα νέα χαρακτηριστικά του AMD FSR 3.1 υποδηλώνουν ότι η τεχνική γίνεται ακόμα καλύτερη ενώ συνεχίζει να υποστηρίζει τόσο κάρτες της AMD όσο και κάποιες της Nvidia.
Ένα από τα πιο σημαντικά νέα χαρακτηριστικά του FSR 3.1 της AMD είναι η ιδιαίτερη μέθοδος δημιουργίας νέων καρέ. Η τεχνική αυτή ουσιαστικά ‘παρεμβάλλει’ νέα καρέ ανάμεσα στα καρέ που αποδίδει η κάρτα γραφικών, αυξάνοντας δραματικά το frame rate χωρίς σημαντική απώλεια στην ποιότητα της εικόνας.
Αυτό σημαίνει πιο ομαλό και απολαυστικό gameplay, ακόμα και σε απαιτητικά παιχνίδια ή με κάρτες γραφικών που δεν υπολείπονται σε επιδόσεις.
Το FSR 3.1 δεν σταματάει εκεί όμως. Προσφέρει επίσης τη νέα λειτουργία ‘Native AA’ για ακόμα πιο ευκρινή εικόνα. Ουσιαστικά είναι ένα φίλτρο antialiasing που λειτουργεί παράλληλα με την τεχνολογία upscaling του FSR, εξαλείφοντας το aliasing (τα γνωστά ‘σκαλοπάτια’ στα γραφικά) χωρίς σημαντική επίδραση στην απόδοση.
Αξίζει να σημειωθεί πως το FSR 3.1 διατηρεί το μεγάλο πλεονέκτημα της σειράς FSR που είναι η ευρεία συμβατότητα με μπόλικο hardware. Είναι συμβατό με μια μεγάλη γκάμα καρτών γραφικών, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων της AMD Radeon RX 5000 η νεότερη – και άλλων κατασκευαστών – όπως οι Nvidia RTX 20 και RTX 30 Series.
Η AMD ανακοίνωσε επίσης πως το FSR 3.1 είναι ήδη διαθέσιμο σε πέντε δημοφιλή παιχνίδια, όπως τα Horizon Forbidden West Complete Edition και Ratchet & Clank: Rift Apart. Σύντομα θα υποστηρίζεται και σε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό τίτλων, που φτάνει συνολικά τα 60 υπάρχοντα και επερχόμενα παιχνίδια!
Περισσότερα στο blog της AMD.