Το ασταθές κλίμα που επικρατεί στη βιομηχανία των παιχνιδιών εδώ και μερικά χρόνια εντείνεται ακόμα περισσότερο καθώς πολλά στούντιο προχωρούν σε μαζικές απολύσεις του -κατά τα άλλα- πολύτιμου εργατικού δυναμικού τους. Μια από τις πιο σοκαριστικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών είναι η (σχεδόν) πλήρης αποχώρηση του προσωπικού της Annapurna Interactive.
Σύμφωνα με πληροφορίες που φέρνουν στο φως διάφορα μέσα του χώρου, η κίνηση φαίνεται να οφείλεται στις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις με τη διευθύνουσα σύμβουλο της μητρικής εταιρίας, Annapurna Pictures, Megan Eliot.
Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει από στελέχη υποδηλώνουν ότι οι συζητήσεις αφορούσαν την πιθανή ανεξαρτητοποίηση της Annapurna Interactive από τη μητρική της εταιρία, μία πρόταση που τελικά απορρίφθηκε. Η αντίδραση των υπαλλήλων ήταν άμεση και είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση ολόκληρης της ομάδας ανάπτυξης του game studio.
Η Annapurna Interactive είναι γνωστή για τίτλους όπως τα Stray, We Kill Monsters, Lushfoil Photography Sim και The Lost Wild. Παρά την αναστάτωση, ο νέος πρόεδρος της εταιρίας, Hector Sanchez, έχει διαβεβαιώσει τους προγραμματιστές ότι οι συνεργασίες τους θα συνεχιστούν κανονικά, ωστόσο η εταιρία θα πρέπει να βρει νέο προσωπικό για να στελεχώσει τα επερχόμενα project της όπως το Blade Runner 2033: Labyrinth.
Η κατάσταση σχετικά με το Blade Runner 2033: Labyrinth βρίσκεται ‘στον αέρα’ καθώς το παιχνίδι αναπτύσσεται αποκλειστικά από την Annapurna Interactive. Το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο project είναι μεγάλο, ειδικά μετά την αποκάλυψη ότι η πλοκή του θα εκτυλίσσεται μεταξύ της αρχικής ταινίας Blade Runner του 1982 και του Blade Runner 2049 που κυκλοφόρησε στη μεγάλη οθόνη το 2017. Μέχρι στιγμής η εταιρία δεν έχει δώσει συγκεκριμένες πληροφορίες για την πορεία του παιχνιδιού, ανακοινώνοντας μόνο ότι αναζητά άμεσα νέο προσωπικό για να καλύψει τα κενά που έχουν προκύψει.