Ύστερα από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα η ΕΑ αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το επόμενο Battlefield. Έχουμε πλέον το πρώτο επίσημο concept art με τις πηγές να επισημαίνουν βασικά στοιχεία. Αρχικά, μαθαίνουμε πως το παιχνίδι θα διαδραματίζεται στο σήμερα, προσθέτοντας μάχες στη θάλασσα και στον αέρα.
Ακόμα μια ενδιαφέρουσα προσθήκη που φαίνεται από το concept art (φωτό άρθρου) είναι οι φυσικές καταστροφές, όπου στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε ολόκληρες δασικές εκτάσεις να φλέγονται. Στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το παιχνίδι θα διαχειρίζεται τις ζημιές στον περιβάλλοντα χώρο ακόμα πιο δυναμικά, επιφέροντας διαφορετικής κλίμακας καταστροφές στους χάρτες.
Ο επικεφαλής της Respawn, Vince Zampella, δήλωσε ότι στόχος της εταιρείας είναι να κερδίσει ξανά το κοινό και τους παίκτες της. Ο καλύτερος τρόπος να το πετύχει αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να προσφέρει μια εμπειρία συγκρίσιμη με αυτή του Battlefield 4, του πιο δημοφιλούς τίτλου της σειράς μέχρι και σήμερα.
Με αυτό το σκεπτικό ο Zampella επιβεβαίωσε ότι, εκτός από το σύγχρονο σκηνικό, ο συνολικός αριθμός των παικτών ανά session θα μειωθεί στους 64 (σε αντίθεση με τους 128 του Battlefield 2042). Δημοσιεύσεις σχετικά με το multiplayer αποκαλύπτουν ότι θα πρέπει να περιμένουμε αρχικά 45 όπλα κατά την κυκλοφορία, μαζί με 10 χάρτες για το multiplayer.
Θα υπάρξουν επίσης βελτιώσεις στα συστήματα καταστροφής και το παιχνίδι θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τεσσάρων κατηγοριών για το οποίο είναι διάσημο το franchise. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κλάση specialist που είχαμε δει στο Battlefield 2042 δε θα επιστρέψει στον επόμενο τίτλο.
Αν και δεν υπάρχει ακόμη ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας, φημολογείται ότι στις αρχές του νέου έτους θα ‘ανοίξει’ ένα μεγάλο playtesting session για το κοινό, με την εταιρεία ήδη να τεστάρει ενδελεχώς τα builds του παιχνιδιού.
4 στούντιο της ΕΑ που συνεργάζονται για την ανάπτυξη του νέου Battlefield
Κατά τη διάρκεια της φετινής ημέρας επενδυτών της EA, ο Byron Beede, γενικός διευθυντής του παιχνιδιού, ανέφερε ότι τέσσερα στούντιο συνεργάζονται, με το καθένα να αναλαμβάνει διαφορετικές πτυχές της ανάπτυξης.
Η DICE εστιάζει αποκλειστικά στο multiplayer, ενώ η Motive εργάζεται στο να προσφέρει μια αξιόλογη ιστορία με έντονη αφήγηση στο κομμάτι του single player. Η Criterion συμμετέχει τόσο στο single-player όσο και στο multiplayer, ενώ η Ripple Effect στοχεύει σε μια συναρπαστική (συνολικά) εμπειρία για τους παίκτες, όπως είχε καταφέρει και παλαιότερα το franchise.
Είναι προφανές λοιπόν ότι η εταιρία έχει υψηλές προσδοκίες για τον νέο της τίτλο, βάζοντας έναν τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπων στην ανάπτυξή του. Το επίσημο όνομα του νέου Battlefield δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, με την αποκάλυψη να αναμένεται το 2025.
Πηγή.