Οι κάτοχοι RTX 40 θα πάρουν μια ‘αύρα’ από DLSS 4 στο μέλλον

Η Nvidia ανέφερε ότι κάποια από τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά των RTX 50 Series GPU, όπως το ανανεωμένο frame generation, θα έρθουν στις GeForce RTX 40, ίσως και στις RTX 30 Series. Αυτό αναμένεται να εισάγει ένα πιο τελειοποιημένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης βελτιώνοντας έτσι τη δημιουργία καρέ κατά το gaming και επιτυγχάνοντας αύξηση των επιδόσεων κατά 10% με ταυτόχρονα μειωμένη χρήση VRAM.

Το νέο μοντέλο του DLSS βελτιώνει ακόμα περισσότερο το frame generation με την υποστήριξη της AI και σύμφωνα με πληροφορίες, η Nvidia θέλει να το φέρει ήδη σε περισσότερες κάρτες γραφικών στο άμεσο μέλλον. Τα αποτελέσματα σύμφωνα με πηγές δείχνουν αύξηση των επιδόσεων από 124 FPS σε 137 FPS σε ανάλυση 4K, αυξημένη κατά 10,4%, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται η χρήση της VRAM κατά περίπου 400MB στο ίδιο φορτίο.

Αυτές οι αλλαγές μπορεί να δώσουν μία ανάσα σε κάποιες GPU που δεν είχαν αρκετή μνήμη ή τη γέμιζαν γρήγορα κατά το gaming. Η περιορισμένη μνήμη οδηγεί συνήθως σε κρασαρίσματα ή και αδυναμία εκτέλεσης του παιχνιδιού.

Μικρές διαφορές από το orginal DLSS 4 – Το multi frame generation παραμένει αποκλειστικό στις RTX 50

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η ενημέρωση που ετοιμάζει η Nvidia για τους κατόχους παλιότερων GPU διαφέρει από τη λειτουργία Multi-Frame Generation του επερχόμενου DLSS 4, η οποία είναι αποκλειστική για τη σειρά GeForce RTX 50.

Ενώ η τρέχουσα ενημέρωση που προετοιμάζεται για το DLSS για τις GPUs της σειράς RTX 40 επικεντρώνεται στη βελτίωση των υφιστάμενων τεχνικών δημιουργίας καρέ, το Multi-Frame Generation του DLSS 4 θα παράγει έως και τρία επιπλέον καρέ ανά παραδοσιακά αποδοθέν καρέ, προσφέροντας έως και 8-πλάσια αύξηση των επιδόσεων.

Η Nvidia σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το DLSS 4 στις 30 Ιανουαρίου 2025, όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, εισάγοντας το Multi-Frame Generation για τη σειρά RTX 50 και βελτιώσεις στις υπάρχουσες τεχνολογίες DLSS. Η έκδοση στοχεύει να προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και στην ποιότητα της εικόνας σε ένα ευρύ φάσμα παιχνιδιών και εφαρμογών.

Τη φήμη του ‘ανανεωμένου DLSS’ επιβεβαίωσε κατά μία έννοια ο Bryan Catanzaro της Nvidia, σε συνέντευξή του στο Digital Foundry, απόσπασμα της οποίας μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Νέα review

Σχετικά Άρθρα