Η Nvidia σταματά την υποστήριξη του PhysX στις νέες RTX 50 GPU

Οι πιο παλιοί της παρέας σίγουρα θα θυμούνται τη σκηνή του μακελειού και των ατελείωτων πυροβολισμών στο benchmark του Mafia II (βίντεο), όπου τοίχοι και αντικείμενα στο περιβάλλον καταστρέφονταν με εκπληκτική ακρίβεια και αληθοφάνεια.

Αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν το PhysX, όπως τα Borderlands 2, Mafia II και Batman: Arkham City, δεν θα μπορούν να επωφεληθούν από την επιτάχυνση της GPU, με αποτέλεσμα χειρότερες επιδόσεις σε αυτές τις νέες κάρτες σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές.

Αυτό αποτελεί πραγματικό σοκ για τους πιο νοσταλγούς ανάμεσά μας που προτιμούν να απολαμβάνουν κατά καιρούς παλαιότερους τίτλους. Παρακάτω, παραθέτουμε ίσως από τις πιο κλασικές σκηνές που δείχνουν τις δυνατότητες που είχε το PhysX όταν έτρεχε στη GPU.

Η Nvidia επιβεβαίωσε ότι η υποστήριξη των εφαρμογών 32-bit CUDA καταργήθηκε στη σειρά RTX 50, γεγονός που επηρεάζει την απόδοση των παιχνιδιών που βασίζονται σε αυτές τις τεχνολογίες. Αντί να χρησιμοποιούν την GPU για την εκτέλεση των εφέ PhysX, τα games αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον επεξεργαστή (CPU, τυπικά software), γεγονός που οδηγεί σε σημαντική πτώση των επιδόσεων.

Αυτή η απόφαση έχει προκαλέσει απογοήτευση στους παίκτες, καθώς πολλά από τα αγαπημένα τους παιχνίδια που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του PhysX για πιο ρεαλιστικά εφέ θα έχουν χειρότερη απόδοση στις νέες κάρτες. Παιχνίδια όπως το Batman: Arkham City και το Assassin’s Creed IV: Black Flag ήταν γνωστά για την ενσωμάτωση του PhysX και τώρα οι παίκτες θα πρέπει να στραφούν σε παλαιότερες κάρτες γραφικών για μια καλύτερη εμπειρία.

Η Nvidia δεν έχει δώσει καμία πληροφορία σχετικά με το αν θα επαναφέρει την υποστήριξη PhysX στο μέλλον, ωστόσο αυτή η κίνηση φαίνεται να ευθυγραμμίζει την RTX 50 με τις κάρτες γραφικών της AMD οι οποίες δεν υποστήριξαν… ποτέ την τεχνολογία!

via.

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Νέα review

Σχετικά Άρθρα