Η EA κάνει open source κάποια Command & Conquer!

Ευχάριστα νέα για τους fan των RTS παιχνιδιών και ειδικά του Command & Conquer καθώς η EA χάρισε ουσιαστικά στην κοινότητα τον πηγαίο κώδικα μερικών τίτλων του franchise, τη remastered collection καθώς και δυνατότητα για modding μέσω του Steam Workshop.

Λίγο μετά το περσινό λανσάρισμα της Ultimate Edition στο steam η εταιρία ‘επιστράτευσε’ τον Luke Feenan, έναν βετεράνο στην κοινότητα του C&C, για να μελετήσει τα αρχεία των original παιχνιδιών και να προτείνει βελτιώσεις/διορθώσεις. Στόχος τους, να εκμοντερνίσουν τη σειρά και να τη φέρουν στο 2025.

Λόγω της εκτεταμένης τριβής του με το franchise σε communities και mods και με την ενεργή συμμετοχή του στην ανάπτυξη των Remaster, ο Feenan και η ομάδα της ΕΑ κατάφεραν να υλοποιήσουν κάτι που οι fans ζητούσαν εδώ και πολλά χρόνια.

Συγκεκριμένα δημοσιεύτηκαν τα source codes για: 

  • Command & Conquer: Tiberian Dawn
  • Command & Conquer: Red Alert
  • Command & Conquer: Generals – Zero Hour
  • Command & Conquer:Renegade
  • Command & Conquer: Remastered Collection

Όσο για το Steam Workshop support, αναφορικά παρέχεται υποστήριξη για τα παρακάτω μαζί με δυνατότητα για custom χάρτες:

  • C&C: Generals & Zero Hours
  • C&C: Renegade
  • C&C: 3 Tiberium Wars & Kane’s Wrath
  • C&C: Red Alert 3 & Uprising 
  • C&C: 4 Tiberian Twilight

Η εταιρία από το 2021 προχώρησε σε διάφορες κινήσεις που επέτρεπαν σε developers να χρησιμοποιούν ελεύθερα, διάφορες in-house παντέτες για τα παιχνίδια τους με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας, μεταξύ άλλων.

Χωρίς κάποια επίσημη συσχέτιση με την προαναφερθείσα κίνηση και με τα παιχνίδια να είναι πλέον open source υπό την άδεια GPL 3.0, η εταιρία δίνει νέα πνοή στο θρυλικό Command & Conquer, κρατώντας το ζωντανό για πολλά χρόνια ακόμα.

Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο GitHub της EA και εδώ.

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Νέα review

Σχετικά Άρθρα