Η ανάπτυξη NPCs με βάση την τεχνητή νοημοσύνη φαντάζει ιδανική λύση για μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας του gaming. Ως εκ τούτου, βλέπουμε να επενδύονται πολλά χρήματα και πόρους στο να υλοποιηθούν αντίστοιχες μέθοδοι που θα μειώσουν το χρόνο ανάπτυξης των games.
Μέσα σε περίπου 2 χρόνια, έχουμε δει ονόματα όπως της Microsoft και της Nvidia να εισέρχονται στο χώρο και να παρουσιάζουν τις δικές τους ιδέες, χωρίς όμως να λαμβάνουν ιδιαίτερα θερμή αποδοχή από την κοινότητα.
Αυτή τη φορά η Sony έρχεται με τη δική της πρόταση για τους AI χαρακτήρες, όπου δημιούργησε ένα μοντέλο βασισμένο στην Aloy από το franchise του Horizon Zero Dawn.
Σύμφωνα με ένα βίντεο που διέρρευσε ανώνυμη πηγή στο The Verge, δείχνει τον Sharwin Raghoebardajal – επικεφαλής software της Sony – να αλληλοεπιδρά με ένα AI μοντέλο επιδεικνύοντας της δυνατότητές του. Τόνισε επίσης ότι πρόκειται για ένα πρωτότυπο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Guerilla Games με σκοπό την ανάδειξη της τεχνολογίας, ενώ σκοπός του ήταν να διανεμηθεί εσωτερικά στην Sony.
Το demo παρουσίαζε μια έκδοση της Aloy ως μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης (στο περιβάλλον του Forbidden West), με το οποίο ο χρήστης αλληλοεπιδρούσε μέσω φωνητικών εντολών και η Aloy στη συνέχεια απαντούσε ανάλογα.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά χρησιμοποιούνται συνδυαστικά τεχνολογίες της OpenAI (Whisper και GPT-4), της Meta (Llama 3) καθώς και το in-house εργαλείο της Sony Mockingbird, το οποίο χειρίζεται τα audio-to-face animations.

Το βίντεο δεν έμεινε για πολύ online καθώς μια εταιρία υπεύθυνη για προστασία πνευματικών δικαιωμάτων που έχει στο πελατολόγιό της τη Sony, φρόντισε να κατέβει σύντομα.
Παρόλα αυτά όσοι πρόλαβαν να ρίξουν μια ματιά δεν έμειναν εντυπωσιασμένοι και χαρακτήρισαν το μοντέλο ‘άψυχο’ και ‘τρομακτικό’. Τέλος, προτρέπουν την εταιρεία στο να δουλέψει σε πιο ουσιώδη πράγματα ή να αντιμετωπίσει προβλήματα που πλήττουν τη βιομηχανία.
Πηγή.