Με emulation τρέχουν DX9 τίτλους οι Intel Arc & 12ης γενιάς GPUs

Τα DirectX 9 παιχνίδια μπορεί να τα απολαμβάνουμε λίγο πολύ όλοι μας, ωστόσο η Intel χρησιμοποιεί μια διαφορετική τεχνική για να τα τρέξει στις τωρινές GPUs της, όπως τις νέες Arc αλλά και τις 12ης γενιάς ενσωματωμένες GPUs.

Το backwards compatibility με παλιότερα APIs απασχολεί ακόμα και σήμερα αρκετούς – όχι μόνο PC gamers αλλά και τις κονσόλες – και όσον αφορά το PC η Microsoft έχει μεριμνήσει για αυτό με τη δημιουργία της βιβλιοθήκης D3D9On12, που είναι ένας τρόπος emulation των DirectX 9 παιχνιδιών πάνω στο νεότερο DirectX 12 API.

Οι πληροφορίες έρχονται από την περιγραφή των προϊόντων των καρτών γραφικών και η πρώτη λογική σκέψη είναι το πόσο μεγάλο performance hit μπορεί να έχει αυτή η διαδικασία.

Πολλά είναι τα games που τρέχουν με αυτό το “παλιό” για τα σημερινά δεδομένα API, όπως τα DOTA 2, Counter-Strike: Global Offensive, Team Fortress 2 και το Lost ARK – πολλά από τα οποία είναι στην τοπ λίστα των παιχνιδιών στο Steam.

Η Intel καθησυχάζει τους gamers λέγοντας ότι ο εν λόγω τρόπος δεν επιβαρύνει τις επιδόσεις της κάρτας γραφικών σε τέτοιο βαθμό που να επηρεάζει το gameplay.

Αλλά, αφήνεται να εννοηθεί ότι η αρχιτεκτονική τόσο των 12ης γενιάς GPUs (ενσωματωμένες στους CPUs), όσο και των Arc Alchemist, που βλέπουμε σε περιορισμένους αριθμούς στην αγορά, είναι φτιαγμένη για τα νεότερα APIs όπως το DirectX 12 και το Vulkan, αντίθετα με τις AMD-NVIDIA που προσέχουν ολόκληρο το φάσμα αναπτύσσοντας και drivers που καλύπτουν κάθε απαίτηση.

Τέλος, ο λόγος για αυτή την στροφή της Intel είναι πιθανώς για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο μεγάλο φόρτο που υπάρχει στη συχνή ανάπτυξη drivers για τη νέα γενιά, κάτι που δε μας έχει συνηθίσει η Intel.

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα