Η Apple απολογείται για την ‘crush’ διαφήμιση του iPad που μάλλον πέτυχε το σκοπό της

Η διαφήμισή της θεωρήθηκε απαξιωτική από τους δημιουργικούς τους οποίους η Apple συνήθως… προσπαθεί να προσελκύσει.

Η Apple ζήτησε συγγνώμη μετά από ένα διαφημιστικό σποτ που προοριζόταν να παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο iPad Pro της, το οποίο δέχτηκε ευρεία κριτική από τη δημιουργική κοινότητα. Σε δήλωση που παρέχεται στο Ad Age, ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος marketing της Apple, δήλωσε ότι η διαφήμιση “δεν πέτυχε”.

Δύσκολο να το πιστέψει κανείς όταν η διαφήμιση έχει ήδη 2.5 εκ. προβολές της στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές. Όπως ξέρουμε, ακόμα και η αρνητική διαφήμιση, θεωρείται διαφήμιση!

Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple, και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο“, δήλωσε ο Myhren. “Στόχος μας είναι πάντα να γιορτάζουμε τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε με αυτό το βίντεο και λυπούμεθα“.

Την Τρίτη, η Apple παρουσίασε το iPad Pro με τον επεξεργαστή M4, το οποίο η εταιρεία χαρακτήρισε ως το πιο λεπτό προϊόν της ever – εξού και το crush ad.

Για να διαφημίσει όλες τις δημιουργικές δυνατότητες με το iPad, κυκλοφόρησε το διαφημιστικό σποτ ‘Crush!’ που δείχνει πράγματα όπως ένα πιάνο, πικάπ, μπογιές και άλλα έργα να καταστρέφονται υπό την πίεση μιας υδραυλικής πρέσας.

Στο τέλος, μένει μόνο ένα πράγμα – ένα iPad Pro.

Η διαφήμιση ενόχλησε αρκετούς δημιουργούς. Ο ηθοποιός Hugh Grant την αποκάλεσε “καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας”, ενώ η σκηνοθέτης του Handmaid’s Tale, Reed Morano, είπε στον CEO της Apple, Tim Cook, να ‘κοιτάξει γύρω του’ (σ.σ. ελεύθερη μετάφραση του read the room) σε ανάρτηση στο X.

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα