Η AMD ανακοίνωσε ότι το FSR (FidelityFX Super Resolution) βρίσκεται πλέον σε 250 παιχνίδια, από τα οποία μερικά αναμένονται σύντομα.
Η FSR είναι μια upscaling τεχνολογία ανοιχτού κώδικα έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την ποιότητα της εικόνας και να αυξάνει τα παραγόμενα καρέ σε πλήθος παιχνιδιών. Το σημαντικότερο είναι πως η τεχνική είναι διαθέσιμη σε πολλές πλατφόρμες (cross-platform) και έτσι μπορεί να προσφέρει πολλά θετικά τόσο στις κονσόλες όσο και στα PC, άσχετα με το λειτουργικό σύστημα.
Η νεότερη είδηση σημαίνει πολλά για το ρυθμό υιοθέτησης του FSR, καθώς η τεχνολογία πέρασε από τα 110 διαθέσιμα και επερχόμενα παιχνίδια μόλις πριν από οκτώ μήνες, τον Ιούνιο του 2022 που σηματοδοτεί και την επέτειο της upscaling τεχνικής.
Για τους προγραμματιστές, η AMD δημοσίευσε επίσης τον πηγαίο κώδικα FSR 2.2 στο GPUOpen, παρέχοντας πρόσβαση στις τελευταίες ενημερώσεις και δυνατότητες της τεχνολογίας.
Ενώ τα οφέλη του FSR είναι σαφή, η αποτελεσματικότητά του εξαρτάται από το τι ψάχνει ο κάθε gamer, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως με την ενεργοποίησή του παρατηρούμε σημαντική αύξηση στις επιδόσεις, επιτρέποντας την εκτέλεση ενός game σε υψηλότερη ανάλυση απ’ όση “αντέχει” πραγματικά η κάρτα γραφικών.
Η σημαντική αύξηση του ρυθμού υιοθέτησης και η κυκλοφορία του τελευταίου FSR 2.2 αποτελούν σαφείς ενδείξεις ότι το FSR αποτελεί σημαντική προσθήκη στη φαρέτρα της AMD, ενώ όπως και το DLSS της Nvidia, έχουν σχεδόν μηδενική επίπτωση στην ποιότητα της εικόνας.