Cyberpunk 2077 RT Overdrive: Το path tracing είναι φαντασμαγορικό

Η Nvidia φαίνεται πως φτάνει το ray tracing (και το σύγχρονο hardware) στα όριά του χάρη στο νέο patch που βγήκε για το Cyberpunk 2077.

Ο τίτλος της πολωνικής CD Projekt Red, είναι γνωστό τόσο για τα δεκάδες bugs, αλλά και για την ποιότητα των γραφικών και μπορούμε πλέον να τα γευτούμε με τη χρήση ακόμα και πιο τυπικού hardware χάρη σε τεχνολογίες όπως το AMD FSR και το Nvidia DLSS.

Το ray tracing που υποστηρίζεται αυτή τη στιγμή και από τις δύο μεγάλες εταιρίες, AMD και Nvidia, έγουν γίνει σοβαρά βήματα εξέλιξης και το τωρινό hardware με την ταχύτερη GPU στον κόσμο, RTX 4090, μπορεί να καταφέρει αξιοπρεπή αποτελέματα ακόμα και σε 4K.

Μιας και οι επιδόσεις της παραπάνω GPU αγγίζουν την κορυφή η Nvidia αποφάσισε να μας δείξει τι άλλο μπορεί να κάνει με το Cyberpunk 2077 RT Overdrive, ένα update που φέρνει path tracing στον δημοφιλή τίτλο.

Τι είναι το path tracing;

Στο ray tracing, οι υπολογισμοί των ακτίνων σταματάνε στο πρώτο αντικείμενο που χτυπούν, ενώ ο υπολογισμός περιλαμβάνει συνήθως έναν συγκεκριμένο αριθμό ακτίνων. Το απλό ray tracing επίσης χωριζόταν σε ray tracing σκιών, αντανακλάσεων αλλά και του global illumination – πράγματα που έχουμε καλύψει στο παλιότερο άρθρο μας σχετικά με το τι είναι το ray tracing.

Το path tracing αναλύει περισσότερο την κάθε ακτίνα και την ακολουθεί στο επόμενο αντικείμενο που θα ‘πέσει’, αυξάνοντας σημαντικά την πολυπλοκότητα και το φόρτο εργασίας για την GPU σε κάθε frame. Η Nvidia το ονομάζει και ‘full ray tracing’.

Εάν μέχρι σήμερα πιστεύαμε ότι το ray tracing ήταν αρκετά βαρύ, τότε θα αναθεωρήσουμε πολλές μόλις δούμε περισσότερο υλικό από games που υποστηρίζουν path tracing.

Απ’ ότι έχουμε δει από το Cyberpunk 2077 και τα official gameplays της Nvidia, με το path tracing έχουμε πιο φωτεινές σκηνές μιας και οι ακτίνες φτάνουν σε όλα τα πιθανά σημεία ενός δωματίου, για παράδειγμα.

Πηγή: Nvidia.

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα