Το Microsoft DirectSR έρχεται στα Windows 11

Η ομάδα του DirectX της Microsoft θα εμφανιστεί στο Game Developers Conference (GDC) για να δείξει μια ιδιαίτερη προσθήκη που έρχεται για τους gamers στα Windows 11.

Ο λόγος για το DirectSR, το DirectX Super Resolution το οποίο εμφανίστηκε αρχικά σαν επιλογή σε κάποια Insider Preview των Windows 11 πριν από μερικές εβδομάδες. Το εν λόγω feature θα αποτελέσει μια universal επιλογή για όλες τις GPU που θα βοηθήσει τους game developers να εισάγουν το χαρακτηριστικό σε περισσότερα παιχνίδια – και εγγενώς στο DirectX 12 API.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρακτικά, το DirectSR θα αποτελέσει ακόμα μια upscaling τεχνική μαζί με τα DLSS, FSR και XeSS με υποστήριξη για όλες τις γνωστές κάρτες γραφικών με στόχο να βοηθήσει τα μοντέλα των AMD-Nvidia-Intel και όχι να τα αντικαταστήσει.

Η μοναδική προϋπόθεση όπως όλα δείχνουν, θα είναι το support για το DirectX 12, όμως περισσότερα θα μάθουμε στο επερχόμενο Game Developers Conference (GDC) 2024 στις 18-24 Μαρτίου.

Η ανάρτηση αναφέρει μεταξύ άλλων: “Microsoft will provide a preview into DirectSR, making it easier than ever for game devs to scale super resolution support across Windows devices. Finally, dive into the latest tooling updates for PIX.”

Αυτό που θα γίνει πιο εύκολο με το DirectSR, είναι η υιοθέτηση τεχνικών όπως του DLSS και του FSR πιο εύκολα και έτσι ευελπιστούμε να δούμε το χαρακτηριστικό σε πιο πολλά games στο μέλλον.

Πηγή.

Ακολουθήστε το 8Bitz.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για το PC Hardware!

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα